تخته سه لایی روسی

تخته سه لایی روسی

تخته سه لایی روسی

تخته سه لایی روسی در دو نوع روکش دار و بدون روکش و در اندازه ۱۵۲*۱۵۲ و ۱۲۲*۲۴۴ در بازار موجود می باشد .

از لحاظ کیفیت تخته سه لایی روسی درجه بندی های متفاوتی داردکه بهترین نوع تخته سه لایی روسی مارک seveza می باشد.

مدرن چوب وارد کننده و فروشنده عمده و جزئی  انواع تخته سه لایی، پلی وود، تخته چند لایی، پلای وود ،تخته زیر پایی روسی،تخته زیر پایی ایرانی.

چوب روسی ،چوب ایرانی،تخته روسی،تخته ایرانی، فروش انواع چهارتراش و دو تراش در سایز های مختلف .

تخته سه لایی روسی چیست؟

تخته سه لایی روسی، یکی از مناسب ترین تخته های سه لایی موجود در بازار جهت قالب بندی انواع سازه های بتنی یا موارد دیگر می باشد.
در واقع تخته های سه لایی روسی که از آن ها تحت عنوان تخته های چند لایی روسی نیز نام برده می شوند، از اتصال لایه های نازک چوب به یکدیگر ساخته می شوند.
بدیهی است که تخته سه لایی روسی مانند دیگر تخته های موجود در بازار دارای کیفیت های متفاوتی باشد.  سه لایی روسی ای که بسته به مقاومت و ماندگاری آن ها از لحاظ کیفی درجه بندی می شوند. درجه بندی های متفاوتی که نشان دهنده و بیانگر استحکام، ضخامت و طول عمر تخته سه لایی روسی می باشد.

همان طوری که پیش تر اشاره کردیم در بازار امروز شاهد انواع تخته سه لایی یا تخته چند لایی می باشیم. تخته سه لایی هایی که علاوه بر تنوع، امروزه توسط برند های گوناگونی از کشور های مختلفی روانه بازار می شوند. از جمله کشور های صادر کننده این تخته های پر کاربرد به ایران می توان به مالزی، چین، اندونزی و روسیه اشاره کرد که از معروف ترین و مقاوم ترین این تخته های صادر شده می توان به تخته سه لایی روسی اشاره کرد.
جالب است بدانید امروزه تخته سه لایی روسی در دو نوع تخته سه لایی روکش دار و بدون روکش تولید و عرضه می شود.

ابعاد تخته سه لایی

همچنین لازم است بدانید اندازه و ابعاد تخته سه لایی یا پلی وود روسی در بازار امروزی نیز متفاوت می باشد. امروزه شاهد تخته سه لایی روسی در ابعاد ۱۵۲*۱۵۲ و ۱۲۲*۲۴۴ سانتی مت با ضخامت های مختلف می باشیم.
همان طوری که پیش تر اشاره کردیم تخته سه لایی روسی از جمله تخته های قابل استفاده در قالب بندی های بتنی نیز می باشد. در ادامه شما را با کاربرد این تخته ها در قالب بندی بیشتر آشنا خواهیم کرد.

کاربرد تخته سه لایی روسی

همان طوری که می دانید قالب بندی از مهم ترین و اصلی ترین گام های اولیه برای اجرا و ساخت سازه های بتنی می باشد. اگر چه امروزه شاهد انواع قالب های بتنی می باشیم اما جالب است بدانید سال ها قبل، زمانی که هیچ نشانه ای از قالب های بتنی فلزی وجود نداشت، برای قالب بندی از انواع چوب ها و تخته های سه لایی استفاده می کردند. در میان انواع تخته های موجود در بازار، تخته سه لایی روسی به دلیل مقاومت بالا و استحکام زیاد از جمله تخته های پر کاربرد در آن زمان به شمار می آمد.

اما جالب است بدانید امروزه، هنوز هم در برخی از مناطق از تخته های سه لایی، جهت قالب بندی هایی بتنی استفاده می کنند. از جمله کاربرد های تخته  روسی در عرصه ساخت و ساز می توان به استفاده از آن در قالب بندی و اجرای انواع سازه های بتنی ، خصوصا زیر تیر های بتنی و سقف های بتنی اشاره کرد.

و همچنین در دیگر کارهای صنعتی ، کانکس ، دکوراسیون و موارد دیگر کاربرد دارد.

تخته سه لایی هایی که معمولا برای قالب بندی بتن مورد استفاده قرار می گیرند با ضخامت ۱۸ میلیمتر و ضد آب می باشند.

قیمت تخته سه لایی روسی

همان طوری که پیش تر اشاره کردیم، تخته سه لایی روسی دارای ابعاد متنوعی می باشد. به گونه ای که در بازار های امروزی شاهد تنوع و گوناگونی ابعاد تخته سه لایی روسی می باشیم. بدون شک قیمت تخته سه لایی روسی تا حدود بسیار زیادی به ابعاد آن بستگی دارد. همین مسئله سبب گشته تا امروزه سایت های فروش تجهیزات قالب بندی بتن با ارائه لیست قیمت ها و ابعاد تخته سه لایی روسی، شما را در انتخابی آسان و مناسب همراهی کند.

قیمت تخته سه لایی ۳ میل

پیش تر به ضخامت و ابعاد سه لایی روسی اشاره کردیم. تخته هایی که با ضخامت های گوناگونی در بازار امروزی عرضه می شوند. یکی از پر کاربرد ترین تخته های سه لایی، تخته سه لایی هایی با ضخامت ۳ میل می باشند. کیفیت متریال به کار رفته در ساخت و تولید این تخته ها مهم ترین عامل در مقاومت، استحکام و ماندگاری آن ها و در نتیجه قیمت تخته سه لایی ۳ میل می باشد.


مدرن چوب آماده ارسال کلیه محصولات خود به سراسر کشور می باشد .

فروش تخته سه لایی مورد نیاز بخش ساختمانی . مبلمان . صنعتی . کانکس و غیره …

قیمت تخته سه لایی و چند لایی به روز بوده و نسبت به قیمت دلار تغییر میکند.

مر توانید برای مشاوره و سفارش با شماره تلفن هایی که در پایین صفحه قرار دارد تماس بگیرید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *