تخته سه لایی

مدرن چوب واردکننده و فروشنده انواع تخته سه لایی، پلی وود، تخته زیرپایی، تخته روسی و چهارتراش

درباره ما

 

با توجه به گستردگی محصولات چوبی بخصوص پلی وود (تخته سه لایی یا چند لایی) و تولید انواع آن در درجه بندی های مختلف با ظاهر یکسان همواره یکی از نگرانی های خریداران اصل بودن این محصول می باشد.

مهم ترین هدف مجموعه بازرگانی مدرن چوب آگاهی سازی به مشتریان و تحویل کالای اصل و ضمانت اصالت کالا می باشد.

گروه بازرگانی مدرن چوب فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ با واردات انواع پلی وود (تخته سه لایی ) و انواع چوب های صنعتی و ساختمانی از کشور های روسیه، چین، مالزی، هند و ترکیه آغاز نمود و همواره در انبار این مجموعه انواع پلی وود و چوب های صنعتی و ساختمانی آماده تحویل به مشتریان عزیز می باشد.

در حال حاضر ما در مجموعه مدرن چوب افتخار همکاری با بسیاری از موسسات، شرکت ها و کارخانه های بزرگ کشور را در رزومه خود داریم و توانسته ایم با تامین صددرصدی انواع پلی وود و چوب های صنعتی و ساختمانی پروژه ها، رضایت حداکثری را از مشتریان خود کسب کنیم.

با خرید از ما، مشتریان دیگر دغدغه تامین صد در صدی اقلام و محصولات چوبی مورد نیاز پروژه خود را نخواهند داشت. هر آنچه که شما در این زمینه نیاز داشته باشید به صورت کامل برای شما فراهم شده است.

ارائه محصول با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در کم ترین زمان ممکن هدف ما است.

تخته سه لایی

video
play-sharp-fill

محصولات

تخته سه لایی چیست

تخته سه لایی یا پلای وود یکی از انواع مختلفی از تخته های تولید شده چند لایه می باشد. که به واسطه سه ورق مقاوم و بر روی هم قرار گرفته آنها تشکیل می یابد این نوع از تخته ها یکی از کاربردی ترین نوع تخته های موجود در بازار هستند که برای ساخت و چسباندن آنها بر روی یکدیگر تنه درختان را به صورت ورقه های دقیق و مد نظر در اندازه های مختلف در می آورند و در فرآیند بعدی آنها را بر روی یکدیگر می چسبانند تا سه لایه از ورق بر روی یکدیگر قرار بگیرند و در مقابل ضربات و فشار های وارده بادوام باشند به همین علت به این نوع از تخته های پلی وود تخته سه لای نیز گفته می شود. همچنین می توان تعداد ورق های آن را افزایش داد. که رایج ترین نوع آن از سه لای تشکیل می یابد. در واقع به طور مختصر میتوان گفت تخته های سه لای نوعی برآیند چوبی می باشند که از بهم متصل شدن سه لایه ورق تشکیل می شود. در ادامه بیشتر با مزیت ها و کاربرد های این نوع از تخته ها آشنا خواهیم شد.

چوب درختان تخته سه لای از درختان مقاومی همچون

  • کاج
  • ماهون
  • بلوط
  • توس
  • سرو
  • و افرا تشکیل می یابد که از پایدار بسیار بالای برخوردار هستند.

کاربرد تخته سه لایی

تخته های سه لای دارای کاربرد های بسیار زیادی به جهت استفاده در انواع بخش های گوناگونی از جمله مهمترین آنها میتوان به پوشش دیوار وکفپوش، صنعت مبلمان، ساخت کابینت، پالت و جعبه های بسته بندی، استفاده در بخش های مختلف خانه،نما کاری، ساخت کانتینر و مهمترین آن استفاده در قالب بندی ساختمان و… کاربرد دارد که به طور خلاصه به آن اشاره کردیم. کاربرد تخته سه لایی یا تخته پلی وود بسیار وسیع می باشد و در انواع مختلفی از مشاغل و یاخت و ساز های چوبی میتوان از آن استفاده کرد. چرا که این نوع از تخته ها مانع نفوذ رطوبت به داخل ساختار تخته ها می شوند این عمل نه تنها موجب دوام و مقاومت بالای آن می شود بلکه موجب افزایش طول عمر آنها در مدت طولانی می شود

تخته سه لایی

ویژگی تخته سه لایی

  1. مقاومت و پایداری بسیار بالا
  2. جابجایی آسان
  3. وجود ابعاد و اندازه های گوناگون
  4. طول عمر بسیار بالا
  5. انعطاف پذیری زیاد
  6. استفاده در بخش های مختلف
  7. وزن بسیار سبک نسبت به ماندگاری بالا
  8. سهولت در اجرا
  9. مقاوم در برابر نفوذ رطوبت به داخل ساختار تخته سه لای
  10. مقرون به صرفه
  11. شکل پذیری آسان
  12. عایق صدا و حرارت
  13. تولید در ابعاد و اندازه های دلخواه
  14. دسترسی بی دردسر

قیمت تخته سه لایی

قیمت تخته پلای وود همانند هر کالایی به بخش ها گوناگونی بستگی دارد. که هر کدام از این بخش ا میتوانند در تعیین قیمت و افزایش آن تعیین کننده و موثر باشند، همچنین به دلیل وجود ویژگی های فروان ارزش خرید آن افزایش می یابد. به طور کلی معمولا دلایلی مانند جنس ورق تخته سه لایی و ضخامت آن، نوع ساختار، کیفیت چسب مورد استفاده قرار گرفته،  وجود روکش، ضد رطوبت بودن یا نبودن و… بستگی دارد. که در این بین می توان گفت شرکت سازنده نیز در تعیین قیمت و کیفیت بالای این محصولات موثر می باشد.

خرید و فروش تخته سه لایی

همانطور که اشاره کردیم تخته های سه لایی درای انواع مختلفی می باشند که یکی از بهترین و باکیفیت ترین نوع آنها تخته سه لای روسی می باشد. که از فروش بسیار بالایی به جهت کیفیت ساخت بالا و استفاده از مواد اولیه درجه یک و مرغوب برخوردار می باشد. این نوع از تخته ها به واسطه دوام و ماندگاری زیاد به سرعت بعد از ورود به بازار تبدیل به انتخاب اول انواع مختلفی از صنعتگران و … شد، تا از آن امروزه در بخش های مختلفی استفاده می شود. از مزیت های مهم تخته سه لایی روس میتوان به انعطاف پذیری بالا، ماندگاری و دوام و طول عمر بسیار زیاد نسبت به انواع مختلفی از تخته های سه لای، عدم ترک خوردگی و شکاف و نفوذ رطوبت و.. که موجب برتری این نوع از تخته های شده است. این ویژگی ها باعث شده تا خرید و فروش تخته سه لای روسی با وجود قیمت نسبتا زیاد همچنان در بازار بسیار زیاد باشد.

تخته سه لایی

نکات مهم در انتخاب و خرید تخته سه لایی

انتخاب هر محصولی به انواع مختلفی از ویژگی ها و کاربرد ها و مشخصات ساختاری آن بستگی دارد. که میتواند ما را در انتخاب بهترین گزینه و کاهش هزینه ها همراهی نماید. همچنین برای دوام و ماندگاری آن در مدت طولانی و با در نظر گرفتن خروجی با کیفیت کار می تواند متغییر باشد. نکات مهم در انتخاب تخته سه لای شامل گزینه های زیر می باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد.

  • جنس ورق
  • نوع ساختار
  • مواد اولیه به کار رفته در آن
  • شرکت سازنده
  • مقاومت و پایداری
  • جلوگیری از نفوذ رطوبت
  • و ضخامت ورق تخته سه لای

نحوه ساخت و مونتاژ تخته سه لایی روی هم

یکی از مهم ترین مراحل ساخت تخته سه لا یا سه لایی استفاده از تنه درختان مقاوم و بادوام برای ایجاد ۳ لایه ورق مقاوم با ضخامت های استاندارد می باشد. سپس بعد از اتمام مراحل های اولیه  و انتخاب چوب، چوب های بریده شده در مخزن بخار قرار میگیرند این فرآیند به جهت نرم شدن تنه چوب برای برش و ایجاد لایه های نازک انجام می شود. بعد از خارج کردن آن تنه درختان را با ضخامت مد نظر برش میدهند تا به شکل ورق های لایه به لایه در بیایند برای این کار از اسکنر های برش چوب استفاده میکنند تا به صورت یکنواخت این عمل انجام شود. سپس به وسیله چسب آنها را بر روی یکدیگر قرار میدهند تا مراحل پرس کاری انجام شود برای این کار بعد از اتمام چسب کاری ورق ها آن را داخل دستگاه پرس قرار میدهند تا به خوبی بهم متصل شوند. در بعضی از مواقع ممکن است بعد از اتمام ساخت تخته سه لای از روکش نیز برای زیبایی آن استفاده کنند

به کارگیری تخته سه لایی در آرماتور بندی

همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم از تخته های سه لا استفاده بسیاری در پروسه قالب بندی ساخت و ساز های بتنی می شود از این نوع از تخته ها به جهت برخورداری از مقاومت زیاد می توان در بخش های متنوعی مانند قالب بندی سقف تیر و انواع سقف های بتنی استفاده کرد که امروزه شاهد استفاده بسیاری از پیمانکاران از این نوع قالب بندی هستیم. طول عمر و ماندگاری بالای این نوع از تخته ها می تواند انتخاب مناسبی به جهت به کارگیری آن در ساختمان سازی باشد.

خرید اینترنتی تخته سه لایی روسی

امروزه دسترسی و خرید انواع محصولات به صورت اینترنتی کاملا آسان گردیده است. به طوری که می توان بدون دردسر پروسه خرید انواع تخته های سه لایی را بدون حضور در محل انجام داد. در این بین در نظر گرفتن کیفیت محصولات و نیز ساختار آنها به صورت اینترنتی کمی دشوار می باشد که میتوان این مشکل را به صورت استفاده از روش های متنوعی مانند مشاهده تصاویر در اختیار گذاشتن مشخصات ابعاد و وزن، شرکت سازنده، کیفیت مکالا و… حل کرد. خرید از شرکت های معتبر که سر لوحه آنها جلب رضایت مشتری می باشد میتواند خرید با کیفیتی را به سر انجام برساند. برای اطلاع بیشتر و خرید انواع تخته سه لای میتوانید با واحد فروش شرکت مدرن چوب تماس حاصل فرمایید تا شما را به بهترین صورت ممکن همراهی نمایند.